imorgon är det måndag igen, dö

Hej på er, hoppas ni har haft en nice helg. Min fredag spenderades först hemma hos Eric med en massa folk, sen vidare hem till Adrian. Sen igår lördag så åkte jag och Eric hem till min pappa där vi bara myste och tog det lugnt med mat, godis och en film. Jag har helt snöat in på prision break, precis som Eric också gjort. Så nu håller jag på och laddar ner delar av serien, haha!
 
Senare idag ska jag slänga ihop väskan för imorgon(har idrott) sen ska jag även duscha och måla naglarna om jag hinner. Annars just nu sitter jag och rensar min dator på en massa skit, ska nämligen ladda ner lite grejer som kräver plats... Ha det bra amigos!
 
Tror jag var bland nästbästa i klassen på so-provet, king

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback