bilden beskriver hur jag kände igår kväll när jag träffa eric

Hej på er, varning för längre inlägg men ska försöka fatta mig kort om min helg. I fredags efter skolan mötte jag och Minna upp pappa och vi gick och satte oss på en uteservering och käkade mat och pratade. Fick även med mig 2 linnen hem ifrån bikbok samma dag. Sen hem för att göra i princip ingenting tillsammans med Minna haha.
 
Sen igår fyllde min pappa 40 år så vi var iväg till humletorp, där vi gick äventyrsbana, käkade grillat och badade badtunna samt bastu. Jag tog även mitt första dopp i sjön, det var inte varmt vill jag säga haha! Sen senare åkte vi hem till farmor och farfar för att fortsätta firandet och kolla på eurovision. Sen körde pappa hem mig och Minna till mamma och vi hämtade upp Eric på vägen hem och har åkte ganska nyss hem efter att ha sovit här inatt.
 
Nu ska jag ta och börja med mina kvällsrutiner och även lite annat behövligt, jag återkommer senare i guess, kan heller inte lägga ut några direkt nya bilder då jag inte har någon bra att ta med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback