andra dagen in i sommarvardagen

Hello, vaknade upp för ett tag sedan och ska snart ta mig lite frulle. Ville bara uppdatera er om vad jag har gjort, och i söndags åkte jag in och sov hemma hos Eric, och igår gick jag runt på stan med Mari, vi åkte även båtbuss och hamnade i Mariebergsskogen. Sen igårkväll hade jag och mamma hemmaspa då min syster inte är hemma, hehe.
 
Har inga bestämda planer idag, funderar på att lägga mig i solen kanske ett tag då det är ganska fint väder. Sen måste jag även möta upp Veronica senare för att ge henne pengar, hon ska fixa 2 par converse åt mig för en billigare peng, hehe. Jag bloggar mera sen i guess, här får ni två gamla godingar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback