nu tar jag nya tag

Hej där, hoppas ni har haft det bra i helgen för det har jag. Varit en lugn helg, men det är rätt skönt ändå om jag får säga det själv. Imorgon är det måndag igen, och jag försöker verkligen lägga ner mig i skolan nu. Även om det bara gått 3 dagar, men ändå. ;) Ska försöka hänga med så gott jag kan och ligga i, för sen blir det nationella prov och gymnasieval. Usch, tanken gör mig stressad.....
 
Jag ska inte bara komma igång med skolarbetet, utan nu ska jag verkligen börja käka nyttigt och röra på mig. Jag säger alltid till mig själv att göra det, men det har liksom aldrig blivit av. Men jag har gått upp ännu mera i vikt efter jul och min utlandsresa då jag frossade i godsaker, haha! Önska mig lycka till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback