en liten lista om mitt år

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma?
11 november

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ett antal, vad som är bra och dåligt kan man ju spekulera i. En grej jag alltid kommer ångra.

Hur har ditt 2012 varit?
Om jag får säga, så var 2011 bättre. Men jag ska inte klaga, för usch vad kul jag haft!

Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
Ja, det kommer ha dess motgångar och jag kommer få kämpa. Men ja, jag känner det på mig.

Vad är din största framgång 2012?
Alltså, jag vet inte?

Bästa köpet?
Min nya säng, definitivt!!!!!!

Vad spenderade du mest pengar på?
Inget vettigt iallafall, cigaretter, godis och mat!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Verkligen, så bra som jag mått vid vissa tillfällen.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012?
Gå mot rött, gangnam style, flytta på dig och en massa fler.

Vem har du umgåtts med mest?
Självfallet Eric och Minna. Sen Nathalie och en massa andra tomtar!

Bästa minnet från 2012?
Helt ärligt, så kan jag inte säga något speciellt. Alla stunder är speciella, men någonting framtill sommaren tog slut.

Hur många kysste du?
Om man räknar både tjejer och killar, blir det 3 i guess


Har du haft ett förhållande under 2012?
Japp

Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013?
Fullständig lycka, svårt att begära men vill bara att allt ska bli bra iallafall.

Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med mina vänner och tränat.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Bråkat med mina nära.

Favoritprogram på tv?
Dallas, eller någon polis serie.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Var i skolan, åkte hem till pappa efter skolan sen på kvällen hade Eric fixat överraskningsfest.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Verkligen...... Inget jag vill ta upp på bloggen.

Vad fick dig att må bra?
Kärlek och vänskap.

De bästa nya människorna du träffade?
Hm, träffat ganska många nya inte alla som är bra dock. Vet inte.

Det bästa du har åstadkommit i år?
Mina betyg i vårterminen åttan, sen har jag kommit en bit med mig själv vilket jag är glad över.

Vad vill du säga till dig själv inför 2013:
Ta vara på dig själv och tänk efter, och lev livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback