för er som orkar läsa och för mig som har tråkigt

1.Fullständigt namn? – Kajsa Märtha Kristina Holmqvist

 

2. Tycker du om din mamma & pappa? – De är idioter båda två, men jag älskar dom, de är trots allt min föräldrar och rätt jäkla bra ändå.

 

3. Vart bor du? – i Karlstad

 

4. Bor tillsammans med? - Mamma och Minna

 

5. Husdjur? - 4 katter, Bob, Malvina, Sara & Tova.

 

6. Färg på ditt hus? – Tegelfärg, typ orange

 

7. När är du född? – 20 april 1997

 

8. Födelsemärken - Hur många jag har eller va?

 

9. Vilket år tog du studenten? - Jag tar studenten år 2016 om det går som beräknat

 

10. Något jobb? – Inte för tillfället

 

11. När ska du sova ikväll? – Vet inte, var trött förut men nu är jag pigg igen, inatt någongång

 

13. Duschat idag? - Yesbox

 

14. Kramat någon idag? - Japp

 

15. Pussat någon idag? - Japp 

 

16. Vad har du ätit? – Vindruvor, köttfärspaj+sallad, daimtårta och lite godis

 

17. Dagens klädsel? – Jeans och en grön tröja

 

19. Dagens sötnos? – Helt klart Eric imorse i sängen 

 

20. Dagens roligaste händelse? – att fira Minna hos mamma

 

21. Har du många vänner? - Nja, eller jo

 

22. Hur många har du kysst? – Med tjejer och killar är det 6 stycken, hehe

 

23. Vem kramade du senast? - Mamma

 

24. Hur många vill du ha sex med? – Vad är det för knasig fråga egentilgen...

 

25. Hur många har varit otrogna med dig? – Om jag fattade rätt så skulle jag ha hållt på med någon i ett förhållande, vilket jag inte har.

 

27. Har du pojk-/flickvän? - Inom snart framtid

 

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Eric

 

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? – Izza= 'Lugnt! Haha ja men det är chill :)'

 

FAVORIT:

 

31. Film? – District13, Fast Five, eller typ Bröllopsfotografen

 

32. Låt? – Åh det finns verkligen så jävla många som jag kan säga är en favorit!

 

33. Mat? – min favoritpizza eller tacos

 

34. Dryck? - cocacola!!!

 

37. Stad? – på ett sätt Karlstad eftersom jag har alla jag gillar här, annars är det Sthlm eller gbg eller någon utomlands där jag ej varit ännu

 

38. Land? – Sverige för samma anledning som Karlstad, eller Brasilien för min prins kommer därifrån eller något annat varmt land eller kanske USA

 

39. Ämne i skolan? – svenska och musik eller hemkunskap

 

40. År? - 2011 helt klart, utan tvekan

 

SENASTE:

 

41. Personen du tänkte på? – Eric

 

42. Personen du kysste? - Eric

 

43. Gången du spydde? – 9f's klassfest på Norrstrand

 

44. Gången du grät? – idag

 

45. Pizzan du åt? – Erics mammas hemmagjorda

 

46. Gången du var i Göteborg? - i somras

 

47. Gången du var i Stockholm? - sen somaren

 

48. Gången du var full? - ordentligt var på den klassfesten, annars var jag lite berusad en annan gång på Norrstrand efter det

 

49. Gången du var hög? – i'm high on life

 

ANTINGEN ELLER:

 

51. Svart eller vitt? - svart tror jag

 

52. Hund eller katt? - katt

 

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - åh vad svårt, men inget går upp emot en myskvällen med bebis

 

54. Tv-spel eller datorspel? - tv-spel tror jag

 

57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - ett gamalt test märker jag

 

58. Ragga eller bli uppraggad? – bli uppraggad tror jag, fast de är nice de andra med, jag brukar få napp på Eric

 

59. Big brother eller paradise hotel? - Big brother

 

60. Svart hår eller blondt? - Blondt eftersom jag aldrig har haft svart

 

61. Blå ögon eller bruna ögon? - blåa, men bruna är också så extremt fint, värsta djupet i dem

 

62. Choklad eller lakrits? – choklad vad fan tror du

 

63. Göteborg eller Stockholm? – stockholm tror jag, eller ajg vet inte

 

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger

 

65. Coca-cola eller fanta? - cocacola

 

66. Pizza eller kebab? - min favorit med kyckling, banan jordnötter och curry <3

 

67. Randigt eller prickigt? - randigt tror jag

 

68. Älska eller älskas? – helst båda, men annars älska

 

69. Leva eller dö? - leva

 

 

 

ANTAL:

 

70. Personer du älskar? – ska jag räkna ihop dem nu eller va? Min familj, Eric och några få kompisar

 

71. Personer du hatar? – det är ett för starkt ord för mig, hatar ingen, bara ogillar väldigt grovt, nära till hat på någon enstaka

 

72. Personer som sagt att de älskar dig? – vet inte, endel

 

73. Personer du hånglat med? – ät bajs

 

75. Festivaler du varit på/ska på detta år? – tror jag ska till pip

 

76. Gånger du haft minnesluckor? – vet faktiskt inte, rejält av fylla 2 gånger tror jag, några gånger annrs ockås

 

77. Piercingar har du? - förutom öronen har jag i läppen

 

78. Personer du saknar just nu? -- ganska många faktistk speciellt en viss persons närhet

 

79. Gånger ditt hjärta brustit? – som jag ser det nu var det inte på rikgtit, men annars 2, medans min Eric håller mig hel

 

VEM:

 

80. Vill du kyssa nu? – Eric Pietsch

 

81. Ska du träffa imorgon? – samma som ovan


82. Sjöng du senast för? - vet inte mig själv

 

83. Hade du senast en msn-konversation med? - haha minna när vi skickade bilder måste de va

 

84. Spelade du tv-spel med senast? – robin


85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – Eric såklart, drömmen

 

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - i, o, j, & a

 

87. Förtjänar att dö? – det gör ingen

 

89. Vill du sova bredvid inatt? – eric såklart, kanske skulle ha gjort det men tyvärr

VAD:

 

90. Gör dig glad? -- närhet och kärlek, glada människor

 

91. Gör dig ledsen? – att de någon man älskar ledsen, det är värst, annars i princip allt för jag är äckligt känslig

 

92. Vad vill du helst göra nu? – ligga i en säng på wåxnäs

 

93. Önskar du att du slapp göra? – vet inte, allt jobbigt haha

 

94. Vill du ha nu? – pengar skulle sitta fint och cola, är såååå sugen

 

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – pengar, en resa, systemkamera

 

96. Längtar du till? -- sommmmar helt klart, annars längtar jag till allt som förgyller min vardag, som medelandet jag väntar på från eric nu, eller att få lägga mig i sängen

 

97. Tycker du om dina betyg? – nja, dom skulle kunna ha vart bättre alltså men dom är ok

 

98. Ångrar du i ditt liv? – något jag inte tänker ta upp på bloggen, det är det enda jag ångrar

 

99. Är det bästa som har hänt dig? – mina småsyskon såklart, eric, hm ah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback