ät bajs

Hallå hej, hela början på veckan har jag varit extremt seg. Har inte haft ork till speciellt och har bara umgåtts med Eric och min familj. Idag har jag gjort första riktiga nationella i svenska, jäkla långtråkigt men jag tror det gick rätt ok ändå. På fredag är dax igen att sitta en hel förmiddag, och massa andra dagar, hah.
 
Imorgon åker jag till pappa, och är där över helgen. Han har ju skaffat internet så jag kommer ju kunna skriva från mobilen hoppas jag. Har inte några speciella planer, men något kul ska jag väl hitta på. På måndag är det studiedag också, ägigt.
 
Nej nu ska jag ta och lyssna på lite musik, smsa med älskling och fixa allt som måsta göras. Så som att 'packa' det jag ska ha med till min kära fader, vad jag ska ha på mig imorgon, duscha, käka och sätta i min nya piercing när jag krånglat ur den andra. Åh hatar sånna, så svåra att få i/ur. Ha det gott, puss
 
jag just nu utan piercing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback