sitter i skolan och finns inget att göra så jag snodde den här från signe

1. Fullständigt namn? - Kajsa Holmqvist
2. Hur gammal känner du dig? - 15, men ibland äldre och ibland minde, hehe
3. Vad har du gjort idag? - vart i skolan, umgåtts med nille och vart hemma
4. Vilken film såg du senast? - hm, vet faktiskt inte vad den heter
5. Vem ringde du senast? - mamma
6. är du besatt av någonting? - beror på vad man definerar besatt, haha
7. Är du rädd för blod? - nej
8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? - datorer, skolbarn, böcker (biblioteket)
9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? - olof palme, göran persson och fredik reinfeldt är dom jag vet
10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga - skrev bara dom jag vet
11. Vilken färg är dominerande i din garderob? - rosa eller svart
12. När vaknade du i dag? - 0720 typ
13. Vilken är din favorithögtid? - hm, skolavslutning, julafton eller nyår!
14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? - någonstans där det är varmt med min pojkvän där ingen känner eller vet vilka vi är!!
15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? - haha inte vet jag
16. Hur vill du tillbringa din pension? - jag ska bo utomlands eller något, haha leva livet
17. Vad lyssnar du på just nu?  - let it rock - kevin rudolf
18. Har du någon gång brutit ett ben? - nej
19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? - typ jucie, cola, pasta, köttbullar & choklad
20. Vilket är ditt bästa ämne i skolan? - hm, svenska & so är jag nog ganksa bra på
21. Vilken var den sista konserten du var på? - Lars Winnerbäck 
22. Vilka världsdelar har du varit i - Europa
23. Snarkar du? - Lite ibland har jag hört, mest när jag är snuvig
24. Vilka yrken har du provat på? - Friösr & bilmekaniker
25. Hur går du helst klädd? - Mjukis och tjocktröja är ju underbart, men annars är det väl jeans och någon tröja
26. Vilket stjärntecken är du född i? - Vet inte om det är vädur eller oxe, olika på olika horoskåp 
27. Vilket är ditt favoritgodis? - choklad, inget snack  om saken
28. Vad sa du senast? - "ja snart"
29. Hur många gånger har du flyttat? - 5 gånger
30. Vad har du på dig just nu? - jeans leggings, och en stickad tröja
31. Vilken är din favoritaffär - Bikbok, monki, veromoda, hm, ginatricot & carlings
32. Vad har du för storlek i kläder? - Så himla olika beroende på vilka kläder och vart, men 38 eller S/M och ibland större såklart!
34. Vad köpte du senast? - Tuggummi, men annars är det vad jag köpte i Stockholm 
35. Vem ärr din favoritkändis? - Eminem♥ Men det finns massa bra
36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? - Cigaretter, Eric & en telefon
37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? - kvällsmänniska i bott
38. Senaste filmen du såg på bio?  - cockpit
39. Har du blivit sydd någon gång? - japp 
40. Har du någon gång badat naken utomhus? - hehe ja
41. Vad åt du till frukost? - banan yoghurt
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? - hm, minns inte så mycket, bra men ganska bökigt dock
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? - hehe ne
44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? - måste vara Eric eller mamma
45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? - brevid mig
46. Vad var det sista du åt? - potatissallad
47. Vem är världens vackraste kvinna? - min mamma
48. Är du blyg? - Nja, oftast inte
49.Vad är du på för humör just nu? - glad men ganska lugn
50. Vad heter du i andra namn? - Märtha och Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback