Det fanns stunder då jag inte hade något hopp kvar, men hoppades att det skulle vara tillbaka på topp snart!

Hej på er, ser att ni har klickat in på min blogg trots den otroligt sega uppdateringen. Det brukar alltid vara lite segt när jag är hos min pappa eftersom jag inte så ofta har tillgång till dator där, men den här helgen var jag i Stockholm över lördagen. Det var himla roligt och mysigt, var där tillsammans med familjen och Eric. Lägger upp vad jag fick med mig hem senare ikväll eller imorgon. 
 
Orkar inte skriva så mycket om min helg, åkte till pappa i torsdags och skulle vart med Eric men jag pluggade järnet istället. Fredag var jag med Eric hemma hos mig, och vi tog tidig kväll. Lördag upp tidigt till Stockholm och när vi kom  hem somnade vi tidigt hemma hos Eric. Idag har jag vart med honom hela dagen.
 
Sitter just nu i soffan med mamsen, vi kollar lite på alla papper jag fick på gymnasieforum. Ska snart hoppa in i duschen tänkte jag. Tar nog en tidig kväll, men jag hör av mig mera senare, jag lovar! Bild från Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback