tidsfördriv på spanska


10 saker jag tycker om
Sommar
Allt som är rosa
Musik
Mina kära vänner
Bada ute på sommaren
Min underbara pojkvän
Min familj
Coca cola
Pizza
Mi movil


9 saker jag vill göra innan jag dör
Bada med delfiner
Hoppa bungy jump
Hoppa från högre än 1an
Få det mesta att funka mellan familjerna
Åka till Brasilen och USA
Bli frisk från mina onda tankar och självskadebeteende
Vinna en miljon
Leva livet


8 saker jag tycker mindre bra om
Folk som snackar skit om saker dom inte vet eller kan ett skit om
Lögner
Dubbelmoral
Otrohet
Egoism
Folk som trycker ner andra människor
Vuxna som kallar sig det men beter sig förjävligt
Mina koncentrationssvårigheter


7 saker jag vill ha
Pengar i floder
Kläder
If puder
Jeffrey campbell klackar
Snygg kropp
Normalt humör
Kärlek av mina nära och kära föralltid


6 saker om mig själv
Jag har/haft självskadebeteende
Jag har koncentrationssvårigheter
Jag har dåligt självförtroende/självkänsla(vad är skillnad?)
Jag älskar att umgås med folk som gör mig glad och är roliga
Jag har hemligheter ingen vet om
Jag kan aldrig hata någon, vara ogilla väldigt grovt


5 saker jag ska göra i sommar
Sola & bada!!!
Grilla och umgås med mina vänner
Spendera massor med tid tillsammans med min Eric
Shoppa
Leva livet i Karlstad!!!(resa lite)


4 ord jag alltid använder
Puta eller hora
Bajs
Öj/ey
Sär


3 människor som står mig nära
Eric
Minna
Charlie


2 saker jag ångrar
Jag har egentligen inget jag ångrar, inget som är speciellt.


1 person jag älskar
Mamsi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback