make love to me

Hej på er! Förlåt om jag inte uppdaterar er all the time, men har haft mycket nu med skolan och inför skolavslutningen. Som ni vet är det ju sommarlov på fredag - om ni inte redan har det. Vi får se om min uppdatering till sommaren blir bra eller bara helt åt helvete..
Igår efter bion som för övrigt var super bra, hade vi lunch sen besök på Tullholmen. Slutade ungefär 1330, då mötte mormor upp mig i stan och vi köpte min klänning och lite annat smått och gott. Tänkte uppdatera och ta kort med new in senare. Sen var jag med Elin B och Jennifer och gjorde typ ingenting, sen iväg till Romstad och träffa Elin E och Paula. Sen åkte jag in till stan för att träffa Embla, där jag även träffa Isak, Emil och Allan. Sen vid ungefär åtta åkte jag hem till Eric.
Sitter just nu i sängen med datorn i knät. Vaknade ju upp hemma hos Eric men mamma hämtade mig efter hon kört Minna imorse. Har legat och sovit hela förmiddagen, sjukt gott att vila upp sig!
Jennifer Lopez – Dance Again Feat. Pitbull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback