utgör en fara, het het het

Åh vad jag stör mig, man får faktiskt säga att det är jul nu. Och jag kände idag, att fan vad jag vill ha en systemkamera!! Jag har alltid tänk att, jo det är roligt men jag klarar mig utan. Men gaah, jag vill ha en systemkamera nu nu nu!! Och nu är det lite utav försent att säga att jag önskar mig det, haha...
 
Har fått fram allt jag ska packa, så är så att säga klar, om man bortser från vad jag ska ha med som jag använder dagligen. Men får lägga ner det mesta, och sen ska jag städa på mitt rum och göra det julmysigt. Ska fixa julstämning i hela huset och kanske baka något sen. Det ända jag måste hinna med är att vaxa benen, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback