Annandag jul

Hej på er, hoppas ni haft en underbar jul. Det har jag fanimej haft, jag firade ju två gånger. Den 23e hemma hos morfar med hela mammas familj, där fick jag lite småprylar, en rågrym plattång och en massa euro. Sen igår hämtade min farmor och farfar mig och Minna så åkte vi ner till Dalsland. Där firade vi jul med hela pappas släkt, varför vi var i just Dalsland orkar jag inte förklara. Vi sov även kvar där, jäklar i min låda vad mysigt det var alltså. Jag fick parfym, glossybox+prenumeration, resväska, pengar, biokort, hörlurar, euro, hudprdukter och lite småprylar. Jag kommer fixa bilder på min julklappar som jag kommer lägga upp på bloggen, men det orkade jag inte idag när jag kom hem.
 
Nu sitter jag här i sängen med halsduk och med datorn i knät. Ska snart äta pizza, jag jobbar stenhårt på min beach body. Men jag kanske uppdaterar er mera senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback