Dag 1 - Berätta om dig själv

Jag heter Kajsa Holmqvist, 15 bast på fredag. Går på norrstransskolan, där jag går i särklassen 8c. Har en helt underbar pojkvän, Eric. Och helt otroliga vänner. Har haft svårt i skolan, hamnat efter och utanför. Har ett självskade beteende, fast har inte skärt mig på väldigt länge nu. Jag har mina anledningar till att jag mått som jag gjort, och varit med om endel. Jag röker ciggaretter, tycker det är roligt att blogga och är dålig på att spara pengar. När jag blir stor vill jag jobba med barn/ungdommar, frisör eller med motorer. Jag är inte rädd för att bjuda på mig själv och jag skämmer mer än gärna ut mig. Jag har lätt för att prata med folk, men innan någon lär känna mig tas jag väldigt ofta som bitch, lätt arg/sur osv. Folk har även fördommar om mig pga att jag röker och vilka jag umgås. Men egentligen är jag en väldigt snäll tjej som älskar att göra impulsiva saker! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback