bitch i'm back

Förlåt för att jag inte bloggat någonting under helgen mina sötnosar men har haft fullt upp verkligen!

Fredag vaknade jag upp med älskling och fick fukost på sängen, sen efter skolan åkte jag hem till pappa, umgicks lite hemma och fixade mig. Senare vid sju ungefär tog jag bussen till wåxnäs där Eric hade en överraskning åt mig. När jag kommer in hemma hos honom sitter det en massa sköna människor ute på altanen och börjar sjunga för mig. Kvällen slutade senare hur bra som helst, tack för allt du fixade älskling!
Lördag åkte vi hem till mig hem till min mamma. Och vid klockan två kom hela min familj/släkt. Firades utav dem med mat och fika. Jätte mysigt! Senare vid 6-7 åkte jag och Eric till i2 där vi träffade Isaac åkte karuseller osv. Sen hem till min pappa där vi sov.
Söndag/idag bärde det iväg till i2 igen där vi mötte uppå Moa & Julius. Kollade runt, åkte karusell, åt mat och träffade folk. Sen vidare hem till Ulvsby där jag sitter nu.
Verkar kanske inte som om jag har haft så fullt upp. Men det var bara lite snabbt om vad jag har gjort. Jag har haft en helt underbar helg vilket jag hoppas ni också haft! :) Jag bloggar mera senare, och vad jag fått i födelsedags present utav allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback