9 maj

Fick ett ryck ändå, så nu är hela mitt rum städat. Och jag har rensat lite kläder, måste bara bädda rent och damsuga snart. Känns faktiskt jävligt skönt när det är rent och fint, och mitt  rum nu är så lättstädat. Det är mer roligt, och så himla lång tid tar det inte.
Nu ska jag och mamma in till staden och köpa pizza. Det blir myskväll för min del, med pizza och film. Eric kommer inte idag heller, men hela dagen imorgon och helgen ska vi tillbringa tillsammans. Får se om jag går till skolan imorgon eller inte, åååh är så glad att jag inte blev sjuk. Sådär så man ligger hemma hur länge som helst? Och jag blir så deprimerad när jag gör det, vilket gör inte grejen bättre.
Matisyahu – One Day - New Album Version

Kommentarer
Postat av: saga<3

Haha, gud va söt du är då ! :o <3

2012-05-11 @ 16:36:25
URL: http://ssagaaaa.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback