fuck what people think

Hej hopp. Sitter hemma hos Eric i hans nya soffa som han har fått till sitt rum. Ska nog snart ta och hoppa in i duschen för att sen kunna göra mig i ordning.
Idag tror jag att jag ska bussen hem vid 17 till mamma, vara hemma och pyssla lite. Sen kommer Eric vid 19, myskväll står på schemat idag. Otroligt skönt ibland, någon som håller med?
Igår efter jag var iväg för att göra provet (som jag ej klarade) skulle jag möta mamma för att köpa klänningen jag vill ha. Men ändrade planer, det blir på måndag istället. Så jag promenerade bort till älsklings skola för att träffa honom en stund. Vi tog bussen till stan sen åkte han hem. Jag mötte Mari i staden, vi kollade runt lite sen satt vi i solen vid vattnet och åt jordgubbar och glass. Sen senare på dagen åkte jag med Eric och några till skutberget där kvällen spenderades.
564210_332957350113727_1599512546_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback