till er tjejer som...

Som ni märker är jag inte på möhippa. Men ska nog dit senare, nu ska ta mig något att äta och sätta mig framför tvn ett tag. Sen ska jag duscha och göra mig i ordning. Vad gör ni en dag som denna? :D
Tänkte ta och skriva av mig lite också, men vad är vitsen nu tjejer där ute? Hur svårt kan det vara att låta bli en kille som redan är i ett förhållande? Jag har sett sådanna tjejer mogna till, vilket är bra, men vissa ni ger er aldrig. Om killen nu i det här fallet skulle vilja ha något med er att göra, då skulle han ju inte varit tillsammans med sin flickvän. Men ja, jag vet att det finns assholes där ute som håller på med andra samtidigt som han är i ett förhållande. Men nu är det tjejerna jag pratar om. De som försöker förstöra ett förhållande, hur tänker den bruden? Tror du killen vill ha dig sen om han inte ens ville det innan? Jag har själv varit med om det här, att folk vill förstöra, snackar skit eller håller på med min pojkvän. Vissa ligger jag och Eric bara och skrattar åt, vilket är sant. Medans vissa gör mig så sjukt jävla förbannad, så att om du hade vart i närheten hade du ångrat att du ens hade fötts. Medans i vissa fall jag faktiskt blir ledsen, så alltså, hur skulle just du känna att tex ett förhållande inte skulle funka längre för att du höll på med den killen? När inte det var dina avsikter? Jag skulle älska att ha den känslan, not.
 
Men som sagt, tjejer vill ju alltid ha det dem inte kan få. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback