låter bilden tala för förändring

Hallå där, nu har jag bestämt mig. Jag ska skaffa en ny blogg, med en annan portal. När detta kommer hända, vet jag inte riktigt. Jag är sugen på något nytt, något lite mer jag. Ska då även försöka att vara en mer aktiv bloggare.
 
Har haft en super mysig helg, utan tvekan. Både igår och idag har solen skinit, det gör mig så glad. Hoppas detta håller i sig nu!! Idag var jag ute på en promenad i solen, fast traskade upp i skogen och tog lite kort. Längtar så efter min nya egna systemkamera!!!!!!!!!!!!!
 
Imorgon börjar jag som vanligt vid tolv-tiden. Sen har jag ett media-pass sen ska jag iväg och köpa gymkort, äntligen säger jag bara.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback