nanana

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hm, ja det har jag. Åkt utomlands med någon annan än familjen, festival, och massa andra både positiva och negativa saker.

 

Hur har ditt 2013 varit?
Det beror på hur man ser på saken, skulle kunna ha varit bättre. Men jag uppskattar trots allt året, men många fina människor.

 

Blev du kär i år?
ja. Nykär i bott.

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
När jag gick ur nian, usch vad jag grät. 6 & 8 augusti. Sen har jag inga direkta datum jag kommer ihåg sådär, men har många dagar i huvudet. Men sportlovet i Madrid med Eric och Mari.

 

Bästa köpet?
Tänkte skriva min säng, men det var i slutet av 2012... Usch vad tiden går fort. Mina dr. martens kanske?

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Cigaretter tyvärr, och annat onyttigt som godis, mat och alkohol.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla fina stunder tillsammans med Eric.

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Såklart Avicci - Wake me up! Hoffmaestro - Young dad, Kesha - Timber och Edward Sharpe & The Magnetic Zeros - Home

 

Vem har du umgåtts med mest?
Eric, mina vänner och famljen.

 

Har du haft ett förhållande under 2013?
Japp!

 

Vart reste du under 2013?
I början av 2013 var jag kvar på Gran Canaria, sen var jag i Madrid på sportlovet, sen åkte jag till Gran Canaria igen i slutet av 2013. Har även åkt kryssning till Åland(Finland) och varit i Stockholm, Göteborg, väst kusten och lite så.

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Mera pengar skulle ju inte sitta fel.

 

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag var hemma hos Veronica mesta delen av kvällen, sen var vi även på max och fyllekäkade innan jag sov hemma hos Eric.

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Det vet jag inte riktigt, tagit vara på tiden mer och umgåtts med fina vänner. Inte heller stressat så fruktansvärt mycket. Sen endel andra saker.

 

Vem saknade du?
Jag har saknat väldigt mycket, speciellt under sommaren. Gamla vänner, och fina människor runt omkring mig som jag ändå inte träffat speciellt mycket. Min pappa och min lillebror. Min klass från högstadiet, usch ja.

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Att jag inte ska stessa, tänka mer på mig själv och ta vara på tiden och människorna runt omkring mig. Sköta skolan och mina rutiner, må bra och ha kul. Haha, något i den stilen kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback