i held your head trough all of these years

Hej och godmorgon finisar!
Började idag som vanligt, och sitter just nu och ska skriva en bokresension på engelskan. Boken jag ska ha läst, har jag inte alls läst ut så sitter och klickar runt bland andra resensioner och komentarer om boken.
 
Idag är det en allmänt seg dag, och när jag tittar ut genom fönstret ser jag bara kala träd, det ser riktigt rått ut utomhus, inte riktigt grått, men ni förstår. Slasken har även frysit på, så när jag gick ur bilen förut höll jag på att ramla.
 
Senare efter lunch ska vi spela in vårt radioprogram, vilket jag ser fram emot. Radio/ljud är verkligen skitroligt, engligt mig! Sen efter skolan ska jag och Minna på provträning på Actic, där vi antagligen ska köpa gymkort. Hoppas ni är på bättre humör än mig denna disiga tisdagsmorgon. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback