denna goding skulle inte sitta helt fel, as hungrig

Jag är så extremt glad, jag klarade mitt matte-prov. Precis på gränsen, 20 var gränsen för godkänt. Jag kan inte beskriva den lättnaden, att gå på SOL lönar sig för min del.
 
..men någon som inte är lika roligt är att vi skulle ha läst klart en bok tills idag, för sitter just nu på svenskan och har inte ens börjat på en bok. Och vi ska skriva en redovisning nu, haha. Funderar på att skriva om en bok jag läste för några år sedan, som jag kommer ihåg någorlunda. Får kolla runt på nätet om det jag inte minns!
Har märkt att det mesta jag skriver om är min tråkiga vardag, och mitt eviga tjat om skolan. Jag funderar på att byta blogg, göra en ny och försöka med lite varienande inlägg. Inte satsa, no no, inte min grej, men ändå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback