we'll fight untill it's over

Hejhej, såg att det jag la upp för ett par dagar sedan inte funkade(?) men det var iallafall en musikvideo till en låt som handlade om våldtäkt. Och på tal om det har jag börjat läsa en bok som handlar om en tjej som blir våldtagen av sina två klasskamrater. Tycker det ämnet är intressant, tolka mig rätt! För kan inget annat än säga att det är hur hemskt som helst...
 
Idag efter skolan satt jag och pratade med Felicia ett tag innan jag tog bussen men sen fick jag hoppa av vid universitetet och ta bussen tillbaka för att träffa Adna en stund! Sen tog jag bussen hem och har grejat lite här och ska alldeles strax hoppa in i duschen. Sen ska jag steka pannkakor och titta på tv, hoppas ni har det bra!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback