22/9

Har haft en 4 dagars lång helg, eller man kan säga att min onsdag blev min fredag. För på torsdagen hade vi jättelång håltimme med inställt så min första lektion och sista lektion blev "inställd" och vi fick göra lite uppgifter hemma. Så efter skolan på onsdagen åkte jag i princip hem och bara tog det lugnt. Sen på torsdagen åkte jag in till stan och mötte upp Adna och Jonas som jag umgicks ett tag med innan jag tog bussen till Eric där jag även blev hämtad hos sen senare på kvällen. Sen på fredagen hade jag studiedag så plockade här hemma innan jag tog bussen för att umgås lite med Mari innan jag skulle möta upp några klasskompisar i stan för att äta och köpa godis innan vi tog bussen hem till mig för att umgås. Sen när dom hade åkt hem åkte jag epa med Robin och Felicia, och hon sov även hos mig. Sen igår lördag så tog jag bussen på eftermiddagen och träffade Adna ett tag innan jag åkte hem och käkade kinamat med familjen. Men åkte senare iväg igen för att umgås med Adna, senare mot natten åkte jag hem.
 
Idag har jag nästan bara legat och kollat på PLL för har inte direkt haft något att göra. Tänkte att jag skulle fixa inför skolveckan som börjar imorgon igen. Men börjar ju som sagt 11.55 så har inte direkt bråttom imorgon! Hoppas ni har det bra för övrigt:*
En bild på mig för cirkus nästan exakt ett år sedan!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback