A deep fucking text in English

Well hello, sitter just nu på bussen hem efter helt ok dag. Matteprovet på morgonen gick la sisådär, men hoppas det duger. Sen hade jag idrott(inga kläder med) så fick spela pingis med Edvard och Johanna eheh. Sen från 11.10 till 14.30 hade jag håltimme, rätt lång sådan men jag överlevde. Har varit på flummigt humör hela dagen, så kan inte säga att jag haft tråkigt. Sista "lektionen" var min klass på museet och vi kollade på en utställning och det fanns massa roliga grejer där som jag underhöll mig med, men det var intressant. Sen tog jag bussen mot Sundsta och har suttit och hängt med Adna tills nu!

Kände att det blev en smått dryg text men whatever, fryser om fingrarna så skriver jätte långsamt... Hoppas ni har det bra i det fina sommar Sverige! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback