14 juni - skolavslutning

Hej på er, idag gick jag ur grundskolan, högstadiet och nian. Såklart att det är skönt med sommarlov men ska jag vara ärlig fick jag ingen bra invigning på det hela. Känslig som jag är grät jag en massa förut, blandat mellan glädjetårar och att jag faktiskt var ledsen! Kommer sakna alla i min klass och på skolan, det är helt sjukt...... Det går inte att beskriva mina blandade känslor, ärligt talat.....
 
Men ska inte gå in för mycket på det nu när jag försöker tänka posetivt och lugnat ner mig, har gäster här och vi äter mat och fikar. Ikväll ska jag på Lot's of Love på Sandgrund dit Panetoz kommer, lägger även upp bilder från skolavslutningen sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback