my heart is taken over

Funderar starkt på att lägga ner här, kanske göra en ny eller vad vet jag. Jag har varit på västkusten nu en vecka, verkligen huuur härligt som helst. And guess what, jag har blivit brun! Jag som aldrig blir det haha, är så himla glad! Kanske lägger upp bilder därifrån och på vad jag köpte där, är så himla nöjd, gaah, med veckan som grejerna!
 
Kom hem natten till söndag och efter att ha sovit lite gjorde jag mig i ordning och begav mig till Eric. Så som jag har saknat honom, shit... Kändes verkligen otroligt att få träffa honom, och så sov jag där tills idag. Men idag kom hans moster och mormor från Brasilien så jag åkte hem och har städat ordentligt på mitt rum men är ännu inte klar. Åker dit imorgon igen, saknar honom redan! Ska spendera så mycket tid som möjligt med honom nu innan jag börjar sommarjobba de två sista veckorna innan skolan, tjäna para haha.
 
Ska snart sätta på en skräckis med Minna innan jag tar kvällen, hoppas ni har det bra, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback