I'LL BE THE ONE YOU WONT FORGET

Hej där, tänkte slänga in ett litet tråkigt blogginlägg. Sitter just nu i skolan, och vi har engelska men är inte med för 5 öre. Somnade någon gång efter 3 inatt så är ganska seg. Idag tänkte jag nog bara ta bussen hem efter skolan, åka hem och sova någon timme innan jag tar tag i allt plugg som måste bli klart!!
 
Har haft det himla bra senaste tiden och dagarna. Har haft en lite längre helg, eller jag var hemma i fredags för hade inställda lektioner och lucian var frivillig. Så i helgen har jag sovit, kollat serier, bakat julmys, och bara tagit det lugnt. 
 
Det är sista skolveckan innan jullovet, känns så konstigt! Att jag har gått halva ettan på gymnasiet, liksom wtf..... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback