wake me up when it's all over

 
Hej hallå, har inte bloggat på nästan en vecka så tänkte bara dra snabbt vad jag har haft för mig, inte för att någon bryr sig, men ändå!
 
Måndag efter jobbet tog jag bussen hem till min älskling, där vi åt mat, bakade negerbollar, kollade film, pratade om allt möjligt, och hade det dunder mysigt innan mamma hämtade mig runt 22. Tisdag efter jobbet åkte jag hem, satt ute med mamma och plockade vinbär och pratade om allt möjligt, riktigt mysigt det också. Onsdag blev sista jobbdagen då det var slut på arbetsuppg, då sov jag hemma hos mormor tillsammans med min syster och kusin. Torsdagen där på gjorde jag mig i ordning och tog bussen och mötte upp Eric i stan innan vi åkte hem till honom där vi var enda tills vi tog bussen till mig vid 23. Kom hem och spelade wii med Minna och Robin, sen kollade vi skräckfilm. Sen på fredagen åkte min snygging hem och jag begav mig till Kronoparken lite senare på kvällen för att träffa Adna, vi hade en jätte mysig kväll med prat, cigg, musik och cola! Och mamma hämtade mig på natten, för att somna som en gris bredvid sin syster när jag kom hem!
 
Ska nu snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning för att bege mig till Eric, tar busssen vid 14. Ikväll åker han till Mallorca, och gissa om jag kommer sakna honom. Men känns skönt att träffa honom idag igen innan han åker!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback