one day baby we'll be old

Har haft en super mysig dag tillsammans med Eric idag, men ett smått jobbigt hejdå. Även om vi ses om en vecka igen hehe. Fast vet inte hur mycket kontakt vi kommer kunna ha ju... Åh saknar honom redan, och vi har skickat en massa sms & pratat i telefon från när jag åkte därifrån tills hans flyg gick.
 
När jag kom hem strax efter 21 åkte jag, mamma och Leif upp till mina kusiner där vi befunnit oss resten av kvällen. Sen när vi kom hem igen har vi suttit ute på altanen och pratat, men det blev kallt och jag känner mig trött. Så jag gick in och ska nu krypa ner i sängen när jag skrivit klart detta, hehe. Ska även sätta på mig en tshirt som är Erics, standard att sova i!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback