No one will Ever understand

Hejhej, känns som jag borde blogga mer nu med mobilen också men har inte blivit så haha. I fredags efter skolan stack jag till mc på norrstrand med två i klassen senare träffade jag Mari. Vi tog en sväng till stan sen åkte vi hem till henne och kollade på film och pratade innan mamma hämtade mig.

Igår satte jag och Minna mig på mopeden och åkte till farmor och farfar för att fira farmor. Åt god mat och hade det trevligt innan jag tog mopeden på kvällen till Eric som äntligen kommit hem! Åh vad skönt det kändes att få träffa honom, att ha honom hemma igen hihi.

Kom hem för en liten stund sedan och tänkte göra lite behövliga saker, och imorgon börjar jag 13, RÅ NICE! Bilderna är från hos farmor och farfar igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback