söndagsångest

Igår när jag kom hem ifrån mina kusiner, gick jag ut på promenad med mig själv och mobilen. Pratade i telefon med en kompis, sen var jag med Minnis och hennes kompiar tills jag blev trött och somnade.
 
Verkar inte som om jag och Eric kommer ses idag, får se om jag orkar ta mopeden in till staden. Men just nu vill jag bara inte gå upp ur sängen. Ska äta lite godis och lyssna på musik. Jag orkar verkligen inte skola imorgon, har friidrottsdag tyvärr. Och jag suger på friidrott, är varken bra eller tycker det är kul. Men vad ska man göra - känner att jag verkligen inte är på humör för att blogga. Inte för att göra någonting alls faktiskt. Jag hör av mig senare om jag är på bättre humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback