You’re from the 70’s, but i’m a 90’s bitch

Hej där, blev ingen mera uppdatering igår. Blev lite stressad så jag orkade inte sätta mig framför datorn. Igår när jag kom in till Karlstad var jag först hemma hos Eric, sen resten av kvällen hemma hos Adrian. Orkar inte skriva något om vad jag gjort eller vilka som var där, utan jag slänger in några bilder istället.
 
Idag när jag vaknade så fixade jag och Eric mc till frukost, gött. Sen tog jag bussen hem till Nathalie där jag var med henne och Viktor. Sen resten av kvällen har jag varit hemma hos min kusin, käkat mat och sånt. Och nu sitter jag här, somnar nog ganska tidigt ikväll. Men ska försöka uppdatera er mera innan det händer, nu ska jag lägga mig framför tvn, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback