T.I. - That's all she wrote ft. Eminem

Hej på er, förlåt för att jag inte uppdaterat er sen i onsdag. Men har inte haft varken ork eller tid, har haft ganska mycket nu. Jag har massor med mig själv, och även med skolan. Och som om inte det vore nog så tackade jag ju ja till att jobba, och de måste vara klart så fort som möjligt.
 
Jag sitter just nu i handduk och ska snart sätta på mig ett par mjukis och käka frukost. Sen åker vi iväg till Karolinen där vi ska gå på fiskpedikyr, låter as creepy jag vet!!! Mamma fyller år när vi är hos pappa, så vi ska fira henne idag, delvis eftersom det är en konstert vi ska på ikväll också. Hon vet ingenting om detta, lite kul...
 
Jag kanske bloggar mer ifrån mobilen sen, eller mormors dator sen. Sen ikväll när jag är klar vet jag inte vad jag ska göra, antingen åker jag hem till Nathalie eller så träffar jag Eric. Men vi får väl se, men ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback