ungar röker braj utanför fritidsgården

Hej där era filurer, jag trodde att jag skulle sova hemma hos Eric inatt men det blev missförstånd. Så träffade honom förut när jag hade lång rast, för han slutade 10 på förmiddagen(!!!!) vilket var uppskattad tid verkligen. Så efter skolan åkte jag in till stan för att byta busskort nu när dom har gjort om. Köper inget månadskort nu när jag åker moped serni. Sitter just nu hemma och senare ikväll ska jag på bio tillsammans med Minna & Robin, det lär bli nice.
 
Imorgon ska jag upp ganska tidigt ändå, för att sätta mig i en bil ner mot Dalsland. En släkting fyller år, och dem har sommarstuga där nere så ska vara där kl 1330. Hoppas det blir trevligt, och sen på hemvägen släpper dem av mig på Wåxnäs och så sover jag hemma hos Eric. Tänke slänga upp bilder från västkusten som togs med systemkameran snart, vilket jag inte har gjort. Men ha de' så länge alla fina! - 2 bilder från idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback