Börja simma eller sjunk

Är jag den enda som tycker att sommerlovet har gått för jävla fort? Vi börjar skolan om mindre än 3 veckor, och det känns som skolavslutningen var bara för någon vecka sen... Det är så himla mycket jag skulle vilja ha gjort, men det har mest blivit ingenting. Men jag har ändå haft så jävla roligt, med vänner, pojkvännen och hemma. Den åldern jag är i nu är nog den bästa perioden i livet som finns. Jag är så jävla lycklig!!!! Men det kommer trots allt bli lite roligt att skolan börjar, bara för att träffa alla kompisar man inte sätt under sommaren. Kolla vad alla har gjort osv, börjar ju faktiskt nian och det kommer ju bli väldigt mycket mer att stå i nu.

Sitter med ipaden i knät hemma hos fader, funderar på att dra och bada men jag vet inte... Senare ikväll blir det mys med god mat och lite godis. Blir alltså lugnt ikväll här hemma med älskling och familjen. Ni är alla underbara, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback