what if i lose it all

Det är ju som sagt sportlov, vilket jag tycker är himla skönt. Har tagit det väldigt lugnt om jag får säga det så, vilket jag behövt tror jag. Ska försöka hålla det på den nivån resten av veckan också om det går, hehe.
 
Jag känner desutom att jag är arg och ledsen på vissa personen i min omgiving. Eller alltså, jag tycker inte om när en annan person säger negativa saker till mig, som mer stämmer in på den själv. Jag är inte den bästa personen, men jag orkar för tillfället inte med all negativ energi.
 
Ska duscha och göra mig i ordning nu tänkte jag, och ikväll ska jag på bio med Nathalie. Träffade henne även i lördags en sväng, nu när hon är i Karlstad över lovet. Filmen vi ska se.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback