monday morning

Godmorgon! Somnade ganska direkt efter jag sagt godnatt med Eric igår. Ligger just nu vaken i sängen och ska snart ta och börja göra mig i ordning. Jag och mamma ska dra oss in till stan för att kolla efter några saker, sen ska vi troligtvis möta mormor och luncha. Sen ska vi köpa telefoooon till mig! Längtar som fan, haha.
 
Sen ska jag äntligen träffa bästis som varit borta helaaa sommaren! Vi bestämde att vi skulle ses idag, men hon hade skrivit till mig i natt när hon kom hem att hennes telefon var borta, men vi får la se hur vi får tag på varandra! Bilden är på oss två från förra sommarn, men efter idag kommer jag ju kunna ta massa mer bilder, hehehe...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback