varför landa när jag flyger fritt?

Hej på er, vackra bloggläsare. Är glad att ni fortsätter klicka in på min otroligt sega blogg, men jag ska ta tag i detta snart. Ska fixa designen + headern, och komma igång med lite roligare grejer att skriva om. Jag hoppas att ni haft en nice helg, för det har jag verkligen haft. Jag har vart med min kära pojkvän hela helgen, vi har umgåtts med kompisar, vart inne och myst och gått på fest. Vi firade även 1 år och 8 månader igår, om jag någonsin kommer kunna visa hur mycket jag älskar den killen.
 
Ligger just nu inne i Minnas säng, vi väntar på att Williams lista ska börja. Sen ska jag nog lägga fram vad jag ska ha på mig i morgon, käka mat och duscha. Får se om jag hinner med en kvällspromenad, men jag bloggar mera senare, promise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback