mot norge imorgon

Hejsan på er, sitter just nu på golvet i vardagsrummet med datorn. Har hjälpt Veronica att föra över musik till hennes iphone. Förlåt för himla seg uppdatering, och mer blir det. Imorgon bitti åker jag till Norge på prao med min pappa. Kommer hem på onsdag, uppdaterar då.
 
Har haft en jäkla nice helg ändå, var ute med mina vänner och pojkvän i fredags. Hamnade på Herrhagen, och förlåt till er jag smsade en massa konstigt till, haha.. Och igår hade jag myskväll med min familj och Eric, var ute med crossarna på dagen en sväng också. Idag har jag åkte fyrhjuling och cross med Eric, Minna, Sofia och Viktoria. Blev haff av snuten, haha <3 <3 <3 <3 Nu ska jag packa, sen hoppa in i duschen, love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback