jag vill leva i nuet, inte ångra mig sen

Hej på er, som sagt så sov jag på Wåxnäs inatt hemma hos min pojkvän. Hade det urmysigt, det blev inte som planerat, men jag klagar definitivt inte. Blev hämtad förut idag så kom hem runt 1530, har suttit och pratat med mamma sen dess. Vi kan prata i timmar hon och jag, om allt möjligt. Om en timme ska jag hem till min morbror där vi är bjudna på mat, det ska bli mysigt! Ska skicka iväg ett sms om Robin är där, vilket jag hoppas på!!!! :D Tar mopeden dit, ifall Eric kommer senare så kan jag bara åka hem själv sen. Minna ska kompisar hemma inatt, dem kommer bli runt 6-7 stycken, så jag håller mig undan tror jag... Jag ville bara visa att jag lever, så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback