för er som orkar att läsa

1. Ditt fullständiga namn? - Kajsa Märtha Kristina Holmqvist
2. Bästis namn ? - Jag vet inte längre...
3. Längd? - 166 tror jag
4. Vikt? - Inget jag vill gå ut med, men kan säga såhär att jag har gått upp 7kg pga mina ppiller + lite annat haha
5. Smeknamn? - Kajsi
6. Vart bor du? - Karlstad
7. Vad gör du på fritiden? - Jag umgås med mina vänner och min pojkvän, pluggar, sitter vid datorn, är ute osv 
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - En tjej med korta ben, haha nej jag vet inte
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - Min haka eller mina bröst
10. Vad är du mest nöjd med? - Mina ögon eller ben tror jag, även om dom är korta och runda
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - Att jag är snäll, glad och positiv! Jag kan även bli på himla dåligt humör, jag är ganksa känlig person.
12. Vad vill du jobba som äldre? - Jag tror jag vill bli advokat 
13. Hårfärg? - Blonda slingor
14. Ögonfärg? - Blågröna
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Jag har opererat blindtarmen.
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - Jag inte direkt en 10a, men jo
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Egentligen inte så mycket, jag fixar mig för att jag själv vill
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - Har jag halvnice kläder och fixat hår så!
19. Någon vana? - Nja, rökningen är min ovana
20. Lyckotal? - 13, 20 eller 29

Specielltvänner/folk:
21. Vad heter din bästa vän? - Min allra bästa vän är Eric & Minna.
22. Hur många nära vänner har du? - Inte många som vet allt om mig, men ändå ganska många som är nära.
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Nej
24. Vet många personer vem du är? - Inte en aning, haha
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Jag tror det, om man säger efternamnet också då det går flera Kajsa på skolan.
26. När var du senast med någon kompis? - Förut
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Njee
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Hos Adrian med Eric
29. Vem sov senast hos dig? - Felicia eller Isak, Dennis med Eric

Romantik:
30. Vill du ha ett förhållande? - Jag är i ett nu
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Spelar ingen roll bara jag är kär egentligen
32. Är du kär? - Om jag är...
33. Tycker någon om dig mer än som vän? - Yes
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - Fullt ut!
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - Hela vägen ;)
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Min pojkvän är vacker på alla vis i mina ögon
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Säger det varje gång vi ses
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Skulle kunna gå
39. I din klass? - Hellre ett one night stand än ett förhållande (INTE FÖR ATT JAG VILL HA SEX MED NÅGON I MIN KLASS MEN DÅ ÄR DET INTE KÄNSLOR INBLANDADE VILKET ÄR JOBBIGT)

Från kram till sex:
40. Har du kramat motsatta könet? - Yes
41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - Yes
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - Yes
43. Har du pussat någon i motsatta könet? - Yes
44. Har du pussat någon i samma könet? - Yes
45. Har du pussat den du tycker om? - Yes
46. Har du pussat någon inför folk? - Yes
47. Kysst någon inför folk? - Yes
48. Hånglat inför folk? - Yes
49. Hur många har du hånglat med under en kväll? - 2
51. Vem är ditt bästa strul? - ERIC
52. Och vem är ditt senaste? - Eric
53. Ditt snyggaste hångel? - Eric på den med!
54. Skäms du över att hångla inför folk? - Nope
55. Haft sex med någon på offentlig plats? - Yes
56. Haft sex överhuvudtaget? - Yes
57. Hur gammal var du första gången? - 13 år
58. Hur gammal vill du vara första gången? - pass
59. Blivit dumpad efter sex? - Nope
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - Yes
61. Har du gjort något av detta med den du är tillsammans med? - Yes 

Tankar & skit:
62. Har du någon fobi? - Maskar!
63. Har du någon allergi? - Nej, men jag har överkänslig hud
64. Vad tänker du på innan du somnar? - Allt möjligt tyvärr
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? - Haha jag vet inte


HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? - PASS
71. Vad kommer först, tjejen eller träningen? - PASS
72. Hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? - PASS
73. Runkar du regelbundet? - PASS

Vad väljer du?
74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - Icke oskuld 13-
75. Vänskap eller förhållande? - Både och!
76. Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - Den med finaste personlighet! Fast det är tyvärr ofta utsidan som ger insidan en chans.
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - En kille i underkläder isåfall
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? - Då är jag nog helst 7 igen haha

Skulle du?
80. Kunna byta liv med någon? - Tror inte det
81. Isåfall vem då? - Ingen jag vet
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - Skulle vilja vet hur det känns att runka/ha sex, sen skulle jag nog inte gjort något speciellt.
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - Tror ej det
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - Ja
85. Kunna sova ute på vintern? - Ja
86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - Ja, vilket vet jag inte riktigt.
87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Ja det tror jag nog om det går riktigt snett, men röker gör jag redan.

Klädstil:
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? - Nope, min egen isåfall.
89. Vad klär du dig i oftast? - Jeans och något på överkroppen
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - Nej inte alltid
91. Klär du dig dyrt? - Jag köper vad jag tycker är fint, priset spelar ingen större roll för mig.
92. Vad kör du på: Fashioncorestilen, Fjortisstilen, Bratstilen, Modestilen, Vanligt eller något annat? - En blandat kompott även kallad Kajsiiiiis

Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? - Ja
94. Kysst/strulat med någon? - Ja
95. Haft sex? - Ja
96. Fått en kram av en helt okänd? - Nej
97. Ringt någon? - Ja
98. Blivit uppringd? - Ja
99. Funnit kärleken? - Blev nykär igår igen...
100. Kollat på google? - Yes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback