does that tought make me a worse person

Hej där, har glömt bort att blogga helt idag känns det som.. Idag efter skolan blev jag hämtad utav mormor då åkte vi direkt ut till Ulvsby för att käka mat, fika och prata. Det har varit mysigt, har även skrivit en lista men lite grejer jag vill ha/behöver när man ändå var igång. ;) Sitter just nu framför datorn och kollar runt på lite bloggar. Ska rösta även gå in och rösta till Blog Awards 2012, gå in >HÄR< och gör detsamma du med! Funderar på att fixa mina naglar då jag inte han/orkade det igår. Jag tar kanske mopeden in och sover hemma hos Eric inatt, men vi får se. Annars går jag ut på en pw senare, hoppas eran vecka har börjat bra så hörs vi senare!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback