19 september

Hej på er, igår efter skolan åkte jag till Karlskoga med mamma och Minna. Vi åkte hem till mormor Märtha, det är pappas mormor. Jag är även döpt efter henne, vilket ni nog inte visste. Var där hela eftermiddagen och kvällen, käkade mat, fikade och pratade. Hade verkligen urmysigt, inte så ofta man träffar den gamla människan. Fick även raggsockor som hon har stickat, hihi.
 
Kom ganska nyss hem, har varit på bergvik med mamma efter skolan idag. Har köpt lite grejer jag visar er senare, love love love på glasögonen jag har köpt. Nu ska jag ta och lägga i ordning grejerna jag ska ha med till min fader imorgon, åker även på prao till veckan så jag sover där på söndag. Sen måste jag duscha, måla naglarna och käka innan jag tar sängen. Uppdaterar en nog mera senare, puss
 
Btw, idag låste jag in min skåpsnyckel i skåpet, så klumpig som jag är. Jag hade även jacka, väska, plugg grejer och ciggarettarna där inne. Knipsade inte upp låset eftersom jag hade extra nyckel hemma så jag fick låna Mathias tröja hem så jag inte skulle frysa, hade bara en tunn jävla tröja på mig...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback