våffeldagen

Hallå där, jag sitter just nu helt slut i sängen och ska snart nanna mig. Är nyduschad och har precis smörjt in mig också. Idag har jag suttit och fått hjälp i skolan hela dagen, har jobbat undan som fan alltså, känner mig rätt nöjd. Det har varit kom ikapp dag, funderar på att fråga om jag får gå dit imorgon men då är det bara åttor, hehe.
 
Idag efter skolan mötte jag Eric i stan och vi tog bussen till bergvik för att kolla lite. Han hittade ett par snygga jeans som han la undan och jag köpte lite underkläder. Sen åkte vi hem till Eric och väntade på våffelmys mot kvällen då mamma och Minna kom dit. Och även en massa andra, det var mysigt, och rågott.
 
Jag har ganska mycket att stå i denna vecka, innan påsklovet. Och Eric fyller år på lördag också, fast ska fira honom på fredag mera. Min bebis blir stor!!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback