today i smilin' cause i can

Halloj, hoppas ni haft en bra dag när det varit så himla fint för det har verkligen jag! Tänkte slänga in ett inlägg förut men jag har tyvärr icke det, då jag skyndade mig iväg till bussen förut för att möta upp Adna på stan. Vi satt/låg på sandgrund och pratade ett par timmar och hade det mys. Sen promenerade jag till Herrhagen hem till min mormor, där vi åt mat och fikade eftersom hon fyllde år igår. Och nu har jag slutligen fixat klart allt för imorgon, pappa kommer och hämtar oss 11 imorgon då det bär av till Bråne för midsommarfirande som alltid! Nu sitter jag här i min favoritpojkes tröja och ska snart
 
krypa ner i sängen, puss finisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback