vissa saker kanske dödar mig

Hej på er, har inte bloggat något idag för jag har varit sjuk och känt mig allmänt deprimerad. Jag går inte direkt igenom den mest enkla perioden i mitt liv just nu heller, men jag tänker inte ge mig nu efter allt som hänt. Jag har egentligen inte något direkt speciellt att skriva om, kände bara för att skriva av mig. Har ni någonsin haft den känslan av att må så extremt dåligt och bra på samma gång? Jag vet inte hur jag ska hantera den känslan, men det gäller att se det positiva och självklart blicka framåt. Men är jag smått galen när jag tycker om att vara ledsen? Det får mig på något sätt att känna mig levande, och jag vet att jag inte tagit mig tillbaka helt från mitt destruktiva beteende. Men jag har kommit en bra bit på vägen med hjälp av min familj, pojkvän och vänner. Men tänka sig att det är även ni som får mig att må piss sometimes... 
 
Rätt onödigt inlägg kanske, men jag publicerar det ändå så får vi se vad som händer. Jag vill bara säga stort tack till er som stöttat mig under tiden. Även de jag inte har någon kontakt med nu för tiden. Ni är guld värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback