söndagskväll

Hej där, hoppas eran helg har rockat fett. Själv har jag spenderat min helg i stan och sovit hos Eric fredag och lördag. Känner inte för att skriva något om helgen direkt, utan jag lägger upp några bilder.
 
Just nu sitter jag på mitt rum som är allmänt bökigt med grejer överallt för att vi ska fixa till det lite. Ska bli kul att få det helt klart, fint liksom. Ska snart ta och hoppa in i duschen och ta tag i lite kvällssysslor, och packa träningsväskan för imorgon ska jag iväg och gymma med Anja. Nu börjar mitt nya liv, eller?...
 
Usch vad jag är sugen på Ben&Jerry, funderar på att gå och köpa det... Nej... Syns jag inte till mer här idag så lycka till imorgon måndag igen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback