har tagit mig tillbaka från botten till toppen mannen, och jag vägrar ge mig

Hej på er snyggingar, idag är det måndag igen, men denna vecka är det undantag, för jag kan verkligen inte hålla mig borta från sötsaker och annat sådant när jag har mens. Det bara går inte! Min helg har iallafall varit helt prima, har inte gjort någonting speciellt men det är alltid skönt att ta det lugnt. Har iallafall spenderat min tid med Eric, min skatt.
 
En annan grej är att jag vet inte hur mycket jag kommer hinna och orka blogga nu den här våren. Jag ska försöka så gott jag kan, jag har lite roliga funderingar på hur jag ska få igång det ska ni se. Men när jag inte bloggar är det för att jag spenderar min tid med Eric, min familj eller vänner. Sen försöker jag komma iväg och träna så mycket som möjligt, och på det har jag skolan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback