don't lie to the girl of your life, for the hoe of the night

Ska snart ta och lägga mig och kolla på Modig med Minnis snart. Har inte direkt någon ork eller lust att skriva om hur jag mår eller vad jag har för mig nu för tiden. Men jag försöker uppdatera så gott jag kan om annat nu istället tänkte jag. Hoppas ni nöjer er med det.
 
Skola nu på onsdag igen, måste verkligen ta tag i det nu. Ska söka gymnasium fast vet dock inte vad jag vill gå ännu, vilket är ett problem. Annars så orkar jag verkligen inte med att börja igen, en aning kul att träffa klasskompisarna och så, men annars orkar jag inte med varken skolan eller folket. Nog om det, puss
                        Rhymes & Riddim – Likadant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback